måndag 12 oktober 2009

En liten hälsning från NYC

6 kommentarer:

Emelie sa...

Hoppas ni har det bra där borta =)
Avundas er som bara den, hade också behövt åka över det stora havet, kanske får ta och göra något sådant innan vi drar igång med danmarksresorna.

kram på dig

Anna sa...

Åh, vad underbart!! NJUUUUUUT! Det är ni värda!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Lev livets glada dagar nu i varandras fam! Lägg allt annat åt sidan! Ni gör helt rätt. Ta en paus för att LEVA!!! Vi gör det samma nu. Stänger dörren, eller iallafall skjuter till den ett tag...

Kramar Ninna

jenny_maria sa...

Hej Jessica, håller på att läsa dn historia, ska börja läsa om 2009 nu. Att läsa dina ord är som att få se mina egna tankar spegla sig i en annan människa. All längtan, sorg, frustration, uppgivenhet, hopp, avundsjuka (iaf min), alla jobbiga dagar och alla underbara dagar. Jag sitter mitt i smeten efter 3 års misslyckade försök med människor runt omkring mg som vill peppa och hjälpa och säger "ge inte upp, det tog ett tag för mig oxå" när jag biter mig i tungan för att inte börja gråta eller fräsa tillbaka att "hur skulle jag orka fortsätta när vi just nu har försökt exakt 50 ggr på olika sätt utan att lyckas" men mitt i sorgen så är ändå övertygelsen stark att vi på något sätt ändå orkar ta oss vidare och orkar fortsätta föröska och finner en styrka i varandra. Samtidigt som det inte hjälper min situation ett enda dugg att det finns fler som inte lyckas så är det ändå en lättnad i eländet att jag inte är själv om mina känlsor, så jag vill bara tacka för att du delar med dig av dem.

IVF-Karusell sa...

Hej tjejen, hur mår ni?

Sara sa...

Saknar dig här i cyberrymden! Hoppas dock att New York har varit fantastiskt och att ni mår bra!

Kramar i massor