söndag 15 augusti 2010

Mellan dröm och verklighet

Nu har jag hunnit jobba en vecka efter semestern. Det känns bra, förutom att mitt bäcken gör ont. Inte bra alls, för jag är ju bara i vecka 23 och har åtminstone två månader kvar att jobba. Men nu har jag blivit remitterad till sjukgymnast 1 september, så jag hoppas att jag kan klara mig någorlunda fram tills dess.

Viktor, jag, magen och djuren har en underbar sensommarhelg tillsammans med Viktors syster och hennes familj som bor på campingen här i Åsa över helgen. Vi har haft det så mysigt med grill, promenad och hundlek! Tack Viktoria!

Inatt drömde jag att vår bebis föddes frisk och stark den 22 december och förlossningen gick bra. Det var en så skön dröm att den fortfarande sitter kvar i hjärtat. Mer sånt!
Jag längtar till december nu så att jag snart blir tokig. Längtar så mycket efter att få träffa sprallisen därinne.
Nu får tiden skynda på, tycker jag!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Har följt din blogg ett tag (är själv IVF:are, nu med FET-tvillingar :)) och hoppade till lite när jag såg att du bor i samma lilla fina ort som mej!!

Är så glad för er skull och hoppas att allt ska gå finfint!

Har du lust att prata IVF IRL nång gång ;) är det bara att hojta till!

Jenny sa...

Det var länge sen jag var inne på din blogg. Jag blev så otroligt glad av glädjechock när jag läste att du är gravid. GRATTIS!!! (Lite sent kanske;o) Jösses va underbart!

Kram!!

www.barnlangtan.se