torsdag 9 december 2010

Överanalys

Ingen bebis i sikte ännu. Damn.

Inatt vaknade jag av att jag hade ont. Som ont i en värk. Yippi, tänkte jag. Men det bjöds tydligen bara på en. Kändes som en kramp i hela magen och jag fick ont ut i skinkorna och ner i ljumskarna och det hela höll på i någon minut.

Men sedan dess är det snålt med värkar. Har just nu bara den där molande mensliknande värken, djävulsk foglossning, lite sammandragningar (som inte gör ont) då och då och krånglande tarmar.

Min vän Fia har beställt en förlossning till mig imorgon kväll. Jag hoppas verkligen att sådana beställningar fungerar.

1 kommentar:

MissJoi sa...

mmm djävulsk foglossning här med. Sammandragningarna har börjat oxå, men mensvärken kommer o går. Inget som håller i sig konstant tyvärr. Jag har börjat förstå nu att jag kommer gå över tiden, verkar inte komma tidigare.. Men det är nära nu för oss..