måndag 27 oktober 2008

Stark måndag

Idag känner jag mig stark. Jag har ungefär 4 veckor kvar till att jag börjar med medicinen dvs 4 veckors chans att göra min kropp så sund som möjligt för att förbereda den för en liten bebis. Jag känner piskan på ryggen och jag gillar det. Det gör mig stark och motiverad. Helgen har varit katastrofal med mycket skitmat, godis och cigaretter. Nu får det vara nog.
Nu ska jag gå en lång promenad med hunden och sedan äta bra mat under hela dagen. Inga cigaretter mer heller. Näpp!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Känner så väl igen mig (både när det gäller viktökning, skräpmat,cigg & vidrig IVF)! Det är svårt att förstå innan hur mkt det faktiskt tär på en. & att det gör så ont! Ska hålla alla tummar jag kan för att det går bra den här gången & att du slipper genomlida ytterligare en IVF. :) Stor kram från Hanna

Jessica sa...

Precis Hanna, vidrig IVF, det är precis vad det är :-)