onsdag 29 oktober 2008

Turnéplaner

Jag funderar på om jag ska åka till Skåneland i helgen. Viktor är i väg med kompisar i Norrköping från fredag till söndag, så det är bara lilla jag, hunden och katten kvar. Är lite sugen på att hälsa på folk, lite släkt och vänner. Åka på turné.

Det är alltid lika "hemma" i Skåne och alltid lika roligt att vara där. Hög mysfaktor på något vis. Vi packar en väska tidigt på lördagen, en åt mig och en åt Svantemannen, stuvar in oss i Golfen, smäcker på bilstereon och kör söderut. Lyssnar på radio, sjunger en bit, stannar och fikar. Sedan framme, mysig promenad med älskade och saknade, god mat och myskväll.

Är lite sugen faktiskt.

2 kommentarer:

Nytt och Gammalt! sa...

Tycker jag låter som en super mysig idé!

Även Dax för en liten Hund dejt snart kanske? var längesen nu...

Kramis / Bilbos mamma ;-)

Jessica sa...

Absolut! Det var längesedan som sagt! Kul att du tittade in hos mig