torsdag 23 april 2009

Om att ro

Det var svårt. Men jag gjorde det.
Idag har jag varit i ett köpcenter och försökt shoppa mig lite gladare. Det gick väl sådär, det där med lite gladare. Men jag lyckades ändå göra något vanligt.

Kroppen och psyket är rätt otroligt egentligen. Idag lite shopping och för en vecka sedan trodde jag att jag skulle ligga och självdö i min soffa. Men tur är väl det. Att vi läker menar jag.

Men det är klart. Det är jobbigt fortfarande, det tror jag det kommer vara ett tag nu. Smärtan griper tag i mig ibland och då känns den vanliga världen omöjligt långt borta. Men det är bara att fortsätta att försöka. Kämpa.
Har man man hål i båten får man ro som fan, var det någon som sa.

3 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Skönt att ni inte tappar hoppet utan fortsätter att kämpa!

Nu håller vi tummarna att din mens kommer som den ska så att ni får göra ett till försök snart!

Kram j

Helene sa...

Tänker på dig gumman!

Kram

Pez sa...

Jag hoppas också på att din mens kommer så fort som möjligt så du kan sätta igång igen!!!
Fick du shoppat något eller fönstershoppade du bara??
Kram