lördag 4 april 2009

Vecka 8+2 - Lunch i Göteborg (och kanske mammabyxor)

Morgonstund har guld i mun.
Det säger i alla fall Pricken.
Jag är så otroligt trött om kvällarna och väldigt pigg om mornarna. Har varit morgonpigg innan också, men inte så här tidigt! Kan vakna halv 6 och inte kunna somna om. Men det är klart. Somnar man klockan 8 på kvällarna så är det väl inte så konstigt...

Idag beger jag mig in till Göteborg för lunch och lite shopping med Maria - en vän som jag inte träffat på lääänge. Så kul! Och kanske vågar jag titta på lite mammakläder, jag är ju så svullen nu att det faktiskt hade varit skönt med mammabyxor redan. Men vågar jag?
Det ska bli skönt att bege sig någonstans nära hemma, så jag bara kan åka hem och lägga mig om jag skulle bli trött. Det tar hårt på krafterna att vara borta en hel helg som jag var förra helgen. Även om det är väldigt roligt förstås.

Känner mig på bättre humör idag, ilskan har gått över.
Jag har så nära till alla mina känslor just nu.
Även glädjen som tur är.

Inga kommentarer: