lördag 13 juni 2009

Ruvardag 12 - Medicinspöken

Jag känner mig så lurad och ledsen.
Och tyvärr fortfarande väldigt illamående och undrar vad det är för mening med det. Jag kommer nog aldrig kunna tro på några som helst symptom någonsin igen. Den där jävla medicinen...

Testet blev negativt. Förlåt, testen blev negativa. Jag tog två.
Jag får väl testa om en vecka igen, men det blir nog ingen graviditet den här gången.
Ingen februaribebis.
Ingen sista räddning innan vi måste börja betala våra behandlingar ur egen ficka.

Jävla helvetes jävla helvetes jävla skit.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller fortfarande tummarna att det bli positivt om en vecka. Embryot kan ju ha fäst lite senare??

Star80 sa...

Jag hoppas att du får ett plus om några dagar istället. Styrkekram till dig.

Hanna sa...

Jessica!
Det e ju absolut inte säkert att dina graviditetshormoner visar sig så mycket ÄNNU!! Det är väldigt tidigt fortfarande. Det finns ju faktiskt en anledning till att IVF tycker man ska ta dag 18... :) Säger jag ur ren ödmjukhet. Det finns faktiskt ett hopp fortfarande!

...säger hon som igårkväll gav upp SITT hopp om graviditet. Jag känner INGENTING o bara vet att jag inte är gravid denna gången heller. Har inte vågat testa mig, men avvaktar väl lite då det är så tidigt. Men som sagt, man börjar lära känna sin kropp vid det här laget.. Djävligt trist o känner att jag börjar bli ett nervvrak!! - SNYFT - (Hoppas du inte tycker jag är allt för tvetydig...) Kram till dig

Pez sa...

Det kan ju faktiskt fortfarande finnas en chans, så länge som du inte blöder får du inte ge upp.
Jag testade senare än du när jag fick mitt plus.
Försök behålla hoppet och vänta några dagar till.
Kram Pez

Unknown sa...

Stor kram till dig. Vore ju konstigt om du inte är gravid när du mår så illa. Hoppas testet visar positivt om några dagar. Fast jag förstår att du är besviken.
//jenny

Hanna sa...

Förstår din besvikelse, men fortsätter ändå hålla tummarna! Än finns det hopp! Stor kram!

Lilla J sa...

Åh, fy vad jobbigt! Håller tummar och tår att det ändå kommer ett plus närmare testdag!

Stor kram!

MochM sa...

Nej. Är så ledsen för er skull, men ger inte upp hoppet. Dag 12 är ju tidigt.
Kram m.

TeachMom sa...

En sen hälsning. Mina tummar hålls fortfarande, det kan vara en liten luring...