torsdag 11 juni 2009

Ruvardag 10 - Jag har fan inte åkt för mycket karusell

Gahhhh!!! Vill få tag i någon slags fjärrkontroll och spola fram tiden.
Den här veckan tar ju aldrig slut.
Är så frustrerad över att det bara är torsdag när det borde vara lördag.

Har samma symptom som innan, men mer och starkare nu. Mitt hopp växer för varje dag som går och det vore hemskt och grymt att bli dragen vid näsan nu. Att nästan vara säker på sin sak och sen få ett fett minus rakt i anletet.
För jag är ju det. Nästan säker.
Det suger i magen, kittlas och illamår. HELA TIDEN.
Så har jag ju bara känt vid två olika tillfällen.
När jag åkt för mycket karusell eller när jag har varit gravid.
Jag har fan inte åkt för mycket karusell i alla fall.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Jessica,
jag läser med spänning din blogg o följer dig vid sidan om mitt pendlande mellan hopp o förtvivlan. Jag skrev för nån veckan sen till dig om att jag också hade fått en blastosyst den 1:e. Jag vågar överhuvudtaget inte ta ut nåt i förskott... Har lurat mig själv tidigare pga de där d-a vaggisarna. Mens får jag heller inte av dem, så jag måste invänta ett test.

Du ska alltså testa dig redan på lördag..? Brr, jag törs inte!!! Hur ska man våga igen?? Hur samla mod???
Darriga hälsningar från Hanna

Jessica sa...

Enda anledningen till att jag vågar testa på lördag är att jag har testat positivt på ruvardag 12 innan. Och jag tänker att då måste ju min kropp höja hormonhalten så pass tidigt rent generellt. Hoppas jag...

Lycka till! Jag hoppas att vi båda vinner högsta vinsten den här gången! Kram

Eludie sa...

Du känner din kropp - och du vet att du inte åkt karusell - så, jag hoppas med dig!

IVF-Karusell sa...

Imorgon blir en bra dag! Det bara måste bli så! :)