lördag 6 juni 2009

Ruvardag 5 - Ber till bebisgudarna

Jag mår jäkligt illa.
Det är konstigt, men jag gör faktiskt det.
Det känns ju inte riktigt som att det är möjligt att må illa av en graviditet redan på ruvardag 5.
Men jag och Viktor åkte till Coop och handlade och jag var så nära att kräkas rakt ut i affären att jag fick avbryta och hänga utanför toaletterna tills Viktor var färdig. Sen åt jag ett grönt äpple och mådde bättre.

Försöker intala mig att det kan vara medicinspöken.
För att känna av en graviditet på ruvardag 5 verkar osannolikt.

Men långt där inne i själens innersta ber jag till bebisgudarna om att det faktiskt är vårt lilla pyre som gör sig till känna.
Där inne är det det absolut enda jag håller på med just nu.

1 kommentar:

sandra sa...

Jag hoppas så att bebisgudarna hör dig!
Håller tummarna!