torsdag 11 december 2008

Tack Ipren

Jag har ungefär 5 minuter på mig att blogga idag.
Har jättemycket att göra men tänker för allt i världen inte bryta min bloggrutin!
Såklart.

Idag vaknade jag med väldigt ont i kroppen och halsen. Ingen bra grej, då jag ska spela och sjunga med i barnens Luciatåg i eftermiddag...
Men jag kom trots allt på fötter och åkte till apoteket innan jobbet för att plocka på mig lite Ipren och halstabletter.
Passade även på att köpa nikotintuggummi till Viktor som ska sluta snusa inför nästa IVF. Det brukar nämligen flytta in ett litet monster i honom när han slutar snusa...

Nu är jag på väg tillbaka till jobbet efter en liten Svanterastning och ska jobba intensivt hela eftermiddagen med både vanligt jobb och Luciatåg.
Efteråt åker jag och arbetslaget in till stan för att äta något riktigt gott.

Tack Ipren.
Tack halstablett.

Inga kommentarer: