tisdag 17 februari 2009

Morgondagen är snart här

Det är nu 19 ynka timmar kvar till äggplockningen.
Pyttelite tid kvar tills vi får veta hur våra förutsättningar blir den här gången.

Äggplockningen är så avgörande på något vis, vår sista medverkan innan naturens krafter tar vid. Innan det blir som det blir utan att vi kan påverka något alls.

Jag är lite nervös nu.

Var på apoteket och handlade lite panodil, eftersom jag ska ta 2 Panodil och en Stesolid klockan 7 imorgon, en timme före äggplocket.
I förhoppning om att jag ska kunna slappna av lite bättre och med det lindra smärtan något.

Kan inte tänka på något annat än framtiden hur mycket jag än försöker. Det är jobbigt och det ska bli skönt när allt är över. Längtar mycket efter den dagen idag.

10 kommentarer:

TeachMom sa...

Lycka till! Nu är det er tur.

Lilla J sa...

Lycka till imorn!! Kram

MochM sa...

Jag ska tänka på er imorgon och hålla tummarna allt vad jag kan!
m.

Pez sa...

Nu är det din tur!
Jag kommer att tänka på dig!

Anonym sa...

Önskar dig all lycka till imorog och jag håller tummarna så hårt jag kan!

Sara sa...

Lycka till imorgon! Håller tummarna för att det blir några finfina ägg!!
Kram

www.syfroken.se sa...

Nu är du på väg!
Hoppas det flyter på smidigt och att inte smärtan blir stor.
Ser fram emot uppdateringar!
Kram

Hanna sa...

Stort lycka till! :)

Pez sa...

Nu är det dags för dig när som helst tror jag. Tummarna hålles och tankarna är hos dig!!!!

Lilla J sa...

Tänker på dig idag!! Kram