måndag 2 februari 2009

Nedregleringsdag 17 - trött och huvudvärk

Huvudvärken och tröttheten har tagit över min dag och jag har inte kunnat jobba. Sov förskräckligt dåligt i natt och i morse sa kroppen stopp. Jag blev liggandes med täcket över det onda huvudet och sjukanmälde mig till jobbet.

Det är mycket bättre nu och jag ska trots allt snart åka till jobbet och gå på ett möte. Men istället för en 11 timmars arbetsdag blir den 3 timmar, vilket är mycket bättre.

Jag är så trött och huvudvärken ligger och tickar svagt i bakrunden. Känner mig också lite ynklig, men är fortfarande och trots allt på hyfsat humör.

Onsdagen tornar upp sig mörk och ljus på samma gång.

1 kommentar:

MochM sa...

Usch vad jobbigt när det påverkar hela ens liv sådär. Hoppas huvudvärken ger med sig och försvinner helt snart, utan att komma tillbaka!
m.