tisdag 18 november 2008

Ont och gott

Om fem och en halv timme tar jag min första Femanesttablett! Jodå, nu är mensen här. Med besked.

Älskade och hatade mens gör så att jag ligger vaken mitt i natten. Jag hann sova i en timme innan smärtan satte fart och agerade väckarklocka. Nu är det bara att vänta ut den, allt kommer att lugna sig inom några timmar. Osis bara att jag börjar jobba tidigt och behöver all sömn som jag kan få. Men sånt bryr sig mensen inte om. Jag börjar jobba om, ja, fem och en halv timme. Kommer att vara tröttare än döden.

Men glad.

Ska ringa doktorn imorgon och boka in ultraljud. Nu kör vi!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Skönt att ni är på gång igen, & det tom tidigare än vad kontrolltanten förutspått! Har ni ngt arbetsnamn på det lilla livet i frysen så vi vet vem vi ska heja på? :) Kör hårt! Kram Hanna

Jessica sa...

Lilla livet heter "Lilla Livet"
:-).

Tack för att du hejar!