onsdag 26 november 2008

På fredag gäller det!

Nu är jag tillbaka från kliniken och ultraljudet, glad och nervös. Återföringen kommer att ske på fredag 12.30! Jag är lite uppspelt nu, minst sagt, och ligger i skrivande stund i soffan och har tagit min första progesteronvaggis. Det hela känns hoppfullt men ack så skrämmande. Jag kommer att vara ett nervvrak. Jag misstänker att jag kommer att behöva ett par rejäla avslappningsövningar på fredag förmiddag, phu...

Kommer att vara ledig hela fredagen, men ska ändå gå på ett viktigt möte på jobbet mellan 10-11 på förmiddagen. Då får jag en lugn och skön morgon, samtidigt som jag kommer att ha något annat att tänka på för en stund. Det blir nog bra.

Nu ska jag ligga här och lugna ner mig en stund. Sen blir det hundpromenad med mycket energi!

2 kommentarer:

e... sa...

Oj vad spännande! Förstår du är nervös. Jag önskar dig all lycka till!

Pez sa...

Gud vad roligt men jag förstår att det är nervöst. Men nu är du inte långt borta.... jag vet att man aldrig ska hoppas för mycket men tänk vilken julklapp.
Jag önskar dig all lycka!!!