fredag 16 januari 2009

Startskott

Jag vet inte hur eller varför. Eller ens bryr mig särskilt för den delen, men mensen har kommit!
Den är två dagar för tidig, kanske på grund av det lilla ingreppet i tisdags.
Som jag har längtat efter startskottet och det kom idag!
Ligger med jobbig mensvärk i soffan men vad gör det om hundra år.
Är helt glädjerusig över att vi är på gång. Att det faktiskt händer och börjar NU får mig bara att le. Jag har nog aldrig varit mer redo.
Äntligen!

Imorgon börjar allvaret, nedregleringen och den långa IVF-vägen till bebis. Imorgon besöker jag distriktssköterskan och får min spruta.

Sen är det bara att knäppa händerna, kämpa tappert mot strömmarna och be på mina uppskrapade knän.

2 kommentarer:

Marion sa...

Visst är det skönt när startskottet kommer! Härligt när det blir 2 dgr tidigare än senare =) Lycka till nu! Jag håller tummarna!

Hanna sa...

Åh vad roligt! Håller tummarna hårt! Hoppas verkligen att det är er tur nu! Ha en underbar helg & njut av att vara på banan igen! Kram!