onsdag 21 januari 2009

Nedregleringsdag 5 - Ledig och trött

Mardrömmarna har avlöst varandra i natt. Mardrömmar om för lite ägg, oro och misslyckanden.
Morgonen drunknar i tankar.

Men jag mår fortfarande bra, står fortfarande stadigt på starka ben. Och jag är så glad för min lediga onsdag. Idag ska jag ta det lugnt, sätta på lite te och äta en smörgås långsamt. I lugn och ro. Sen åka iväg med hunden till en vacker promenadplats och njuta av friheten.

Och sova. För gudars vad trött jag är och det har jag nog medicinen att skylla på antar jag. Tröttheten som tog vid igår och har inte blivit mindre efter en lång natts sömn. Men inga svettningar ännu, men de kommer nog om några dagar.
Förhoppningsvis, eftersom de var i massor när jag var nedreglerad och klar förra gången.

Inga kommentarer: