måndag 12 januari 2009

Trötta bokstäver

Jag är helt slut efter en galet lång dag.
Men måndagen har varit väldigt snäll.
Den började med att min skruttbil gick igenom besiktningen imorse. Helt fantastiskt och otroligt bra! Sen har jag varit pigg och glad (trots att jag gick upp fem i morse för att jogga) och avslutningsvis gjort en presentation och inspiration till miljöarbete på jobbet som jag blev nöjd med.

Jag vill ha fler snälla dagar.

Imorgon ska jag till kliniken för ett ultraljud. Ett ultraljud på egen begäran, eftersom jag är lite nojig över att där ska finnas en cysta på någon äggstock som i såna fall skulle kunna störa den kommande behandlingen. Jag hade ju en cysta som fick punkteras förra gången och jag nedreglerades totalt i 8 långa och hemska veckor pga den. Nu tror jag ju inte att jag har en cysta, för det är väl inte så otroligt vanligt.
Men OM jag har det så vill jag att den punkteras med en gång.
Det får då ändå räcka med ett par, tre veckors normalnedreglering den här gången.

Nu ska jag inte skriva mer för idag.
Är så trött att bokstäverna dansar framför ögonen.

Inga kommentarer: