lördag 3 januari 2009

Hundägarparadiset

Efter 6 timmar på My Dog (hundmässa och hundutställning på Svenska mässan i Gbg) och en timmes hundpromenad parkerar jag mig i soffan. Stackars mina fötter och jag är hungrig så att jag kan dö.

My Dog är nämligen alla hundgalnas guldglimmande Eldorado. Ett hundägarparadis. Fina hundar att titta på, shower, agility, polishundar osv. Massor av fina täcken, godis, foder, halsband och diverse andra prylar till reducerat pris står uppradade längs gångarna och man blir lite som galen. Dessutom får man gratisprover på foder och rabattkuponger ifrån överallt som man girigt säger tack så mycket till och plockar på sig. Det slutade som vanligt. Jag kom hem med massor av påsar fulla med mest skräp och lite nytta. Men roligt var det!

Nu blir det fin vila för fossingarna resten av kvällen. Och MAT!


Inga kommentarer: