fredag 6 mars 2009

Ruvardag 11 - Varm varm varm!

Det har varit en märklig natt.
Vi gick och la oss vid halv 11 och jag somnade som en sten, som vanligt.
Sen gick jag upp kl 12 och kissade, somnade om.
Inga konstigheter. För kissa ofta brukar jag göra när jag ruvar.
Sen vaknade jag vid 3 tiden och var tvungen att kissa igen.
Men sen det gick inte att somna om.
Jag var så varm och konstigt illamående att jag vände och vred på mig i sängen i ett par timmar innan jag lyckades tillslut. Och ovanpå allt så har ömheten i brösten återvänt, det som försvann i några dagar (och som inte har återvänt efter försvinnande under tidigare ruvningar).
Jag är ingen varm person. Jag fryser lätt och har därför ett väldigt tjockt täcke. Men nu kunde jag inte ha täcket på mig. De enda gångerna jag har varit varm om natten har varit under nedregleringen eller under sällsynt heta sommarnätter.
(Och ska jag våga vara ärlig så har jag känt av värmen emellanåt i flera dagar nu)

Jag mår konstigt. Fortfarande varm och illamående + en sur uppstötning i duschen (förlåt), blä.
Jag gör faktiskt det. Mår konstigt.

Hoppet har återvänt.
Jävla vaggisar om ni lurar mig!

6 kommentarer:

LiNiC sa...

håller tummarna, förstår att du inte vågar hoppas för mkt, men det vore väl fan annars.....önskar jag kunde göra nåt för er, kan jag inte förutan att just tänka ljusa positiva tankar! puss o kram på er och lilla magen/ anna

Anonym sa...

Tänker positiva tanakr och håller tummarna för att det är graviditetssymtom du har:)

KRAMAR

Fertilitetsturist sa...

Tycker att detta låter mycket hoppfullt!
LYCKA TILL MED TESTNINGEN!!!

Hanna sa...

Håller alla tummar jag kan. Dag 12 är en bra testdag för då testade jag positivt! Hoppas det blir samma för dig! :) Stor kram & lycka till!

Lilla J sa...

Åh, det låter ju lovande! Hoppas att det inte är elaka vaggisarna som luras!

Kram

IVF-Karusell sa...

Det låter positivt i alla fall!
Hoppas att det blir ett stort fett pluss imorgon om det är då ni kommer testa!

stor kram!!