torsdag 26 mars 2009

Vecka 7+0 - Milstolpar

En ny milstolpe idag. Jag går in i vecka 8.
Och en till imorgon. Inskrivning på MVC klockan 9. Helt otroligt.

Det har varit en fruktansvärt jobbig eftermiddag. Har mått så illa att det har varit svårt att hjälpa barnen med tex toalettbesök och blöjor. Alla såna lukter är tusen gånger starkare nu.
Tröttheten har dessutom nästan lamslagit mig från ungefär kl 14 och jag har känt mig irriterad och varit nästan helt utan tålamod. Tror att jag ändå lyckats maskera det mesta inför barnen, men de snappar ju upp en hel del. Nåja, alla kan ha en dålig dag.

Och nu är det ju ändå inte så att min dag har varit särskilt dålig när allt kommer omkring. Lilla Pricken finns ju där inne, alldeles levandes.

Jag är nu parkerad i soffan under mitt täcke.
Undrar hur länge jag ska lyckas hålla mig vaken idag då?
Kanske till klockan åtta.
Om jag har tur.

1 kommentar:

Alice sa...

Grattis!
Har följt din blogg ett tag. Det är så positivt och hoppfullt att se att det faktiskt kan fungera med ivf, man blir glad!