måndag 9 mars 2009

Vecka 4+5 - Fascinerad

Jag svävar på små moln.
Allt är roligt.
Att gå upp ur sängen på morgonen (fast att jag är så illamående att jag måste äta ett smörgåsrån från nattygsbordet).
Att jobba och vara igång (fast att jag är så illamående att jag måste fortsätta att äta något litet var och varannan timme under hela dagen).

Ja, livet är helt fantastiskt och underbart just nu och jag suger ur varje liten droppe.

Brösten spänner ännu mer nu och de känns alldeles hårda och konstgjorda på något skumt sätt. Jag är helt fascinerad av alla plötsliga förändringar, över hur kroppen bara "gör" och hur jag bara åker med.

Idag ringde jag kliniken och vi bestämde att jag ska komma på ultraljud den 24 mars. Det blir en lång väntan till dess. Men jag har ju ändå bestämt mig för att det här kommer att gå jättebra och så är det med den saken. Det har jag bestämt mig för så länge det bara bär.

3 kommentarer:

Pez sa...

Härligt, det är så här det ska vara!
Då har vi ultraljud dagarna efter varandra...hehe...vi följ åt

Anonym sa...

Har inte bloggat på länge och därför missat denna helt underbara, fantastiska, galna, fiiiiina nyhet! Ett stort grattis kära du, så otroligt glad för din/er skull.

Stor kram!

Nytt och Gammalt! sa...

Såå underbart det här!!

KRAM