söndag 15 mars 2009

Vecka 5+4 - Laddar för festfix

Jag har vaknat upp till vackert väder.
Trevligt.
Särskilt med tanke på att jag ska träffa Ulrika idag och hundarna ska få sig en riktig fin promenad tillsammans. Sedan jag skaffade hund har de här träffarna blivit riktiga höjdpunkter. Att vara ute i naturen med glada hundar är smått fantastiskt. Är det dessutom en riktigt vacker dag, som det verkar att bli idag, så är det ännu bättre.

Jag håller på att ordna med min brors och min pappas fest i början på maj. Min bror fyller 20 och pappa fyller 60 och vi har hyrt lokal och ska ställa till med fin fest för de båda. Jag har mitt uppe i IVF/Gravid-karusellen fått uppdraget att göra och skicka ut inbjudningarna. Ni kan säkert tänka er hur det går - fruktansvärt långsamt. Den lilla energi jag har riktas åt ett helt annat håll. Men jag ska skärpa mig nu. Nästa vecka MÅSTE inbjudningarna ut.

Kan inte låta bli att tänka på att jag kanske kommer att vara i vecka 13 när festen hålls, då alla släktingarna är på plats. Tänk vad underbart det hade varit med en liten bula på magen då....

Inga kommentarer: