lördag 21 mars 2009

Vecka 6+3 - Kämpar mot sömnen

Tittar på Robinsson men sover nästan.
Men jag SKA titta färdigt!

Har ingen Viktor hemma ikväll så jag behöver vara uppe till åtminstone kl 22 för att kunna gå kvällsrundan med hunden. Men det är ÅH så svårt.

Idag köpte jag thaimat från den lokala thairestaurangen och kunde inte äta det. Det var den vanliga maten men det luktade pyton. Var tvungen att slänga alltihop och genast gå ut med soppåsen. Så idag har jag inte ätit något särskilt nyttigt alls (förutom en vanlig frukost) och istället för läckra thaigrönsaker blev det varma mackor med ost och skinka. Det är konstigt hur smak och lukt förändras, hur gott blir äckligt. Som med choklad som förut var min favorit i världen. Choklad smakar nu lika smaskigt som papper ungefär.

Annars har jag varit mycket ute i solen idag och det underbara vårvädret har vaggat mig rätt så lugn.

Nu ska jag kämpa vidare mot sömnen och med Robinsson.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hihi! Thaimat klarar jag fortfarande inte av. Kan inte ens gå förbi en restaurant utan att få kväljningar (& då är jag annars inte illamående alls längre & det sen länge). Vet inte, men thaimat (som jag vanligen älskar) är bara så äckligt! :)