lördag 7 mars 2009

Ruvardag 12 - Äntligen!

Vi har äntligen fått lön för mödan!
Vi har fått ett stort, fint och starkt plus på stickan, vilket innebär är jag gravid!
Efter nästan 4 år och miljoner bittra tårar har vi testat positivt.
För allra första gången.

Jag har varit så rädd att jag aldrig ska få uppleva det här.
Men det gör jag nu.
Jag sitter här och upplever det fantastiska.

Herregud...

Gick in i badrummet vid tre-tiden nu i natt för att testa, det gick inte att hålla sig från att kissa längre. Händerna skakade och jag kunde knappt andas när det fina plusset syntes. Stapplade tillbaka till sängen på darrande ben och väckte Viktor med fina nyheter.

Glädjetårar.

Så mycket lycka.
Det är omöjligt att somna om nu.

13 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Såklart att du är gravid! Det har vi vetat hela tiden tjejen :-D

STORT SUPERDUPER GRATTIS!!

Och till pyret i magen - nu stannar du kvar där och hör sen!

Stor kram till er!

Theorese sa...

En alldeles underbar känsla!! Stort grattis!! Njut!

Mikaela sa...

Grattis...jag har så följt med alla dagar nu och varit nervös. Loggat in genast jag kommit från jobbet för att kolla. Är så glad för er skull!

Betti sa...

Grattis Tjejen!!! Så härligt... Njut allt vad du kan ;) *kram*
Verkligen jätte kul att det gick vägen!!!

Jenny sa...

Åh! Grattis!! Är så glad för eran skull!=)

Hanna sa...

Jag visste det! :) Så fantastiskt roligt! Är så glad för er skull! Grattis! Massa kramar!

Jenny sa...

GRATTIS! Tårarna brände i mina ögon när jag läste. Jag vet exakt hur det känns. Vi kämpade också i 4 år och lyckades på andra IVF-försöket.

Stor Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se/

www.syfroken.se sa...

GRATTIS!
Äntligen, vad roligt!
Kram

Lilla J sa...

Grattis!! Det var väl det jag visste!


Kram

Nytt och Gammalt! sa...

Herregud va kul!!! har vart inne varje dag i v & kikat...underbart!! Äntligen!!

Grattis, grattis till er båda så hörs vi snart.

Stor Kram

Anonym sa...

GRATTIS!

Pez sa...

Det är helt underbart, vilken lycka! Jag sa ju att det var vår tur nu!!
Njut av värken för det gör jag med. Nu växer det där inne.
Tänk att vi plussade dagarna efter varandra. Det ska bli så roligt att följa dig.
Bamsekramar från mig

Sara sa...

GRATTIS till det efterlängtade plusset!!
Kramar