söndag 29 mars 2009

Vecka 7+3 - Hemkomst med gott humör

Är nyss hemkommen från min lilla Skåneutflykt och det har verkligen varit skönt att fått göra något riktigt roligt. Själen känns annorlunda på något sätt. Nästan lagad.

Jag tycker att illmåendet är rätt så lindrigt och kontrollerat nu. Mest på morgonen och kanske en sväng på eftermiddagen, annars brukar det lämna mig ifred. Och igår kunde jag till och med äta choklad! Åh, vad gott det var!
Men brösten börjar göra riktigt riktigt ont nu och jag har upptäckt att det är lite knöliga också. Precis som det ska vara antar jag. Och det drar åt alla håll i min svullna mage, som än så länge bara ser lite fet ut. Längtar tills den blir rund och fin.

Solen skiner över Åsa idag och jag ser fram mot mycket kärlek hemma hos älskade Viktor och en skön promenad med allra finaste vovven.

Jag har allt jag behöver och allt jag någonsin vill ha.
Snälla, låt lyckan få stanna hos oss...

Inga kommentarer: